Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Omanäoline disain, mis meenutab 80ndate ja 90ndate Grand Prix võidusõitu
Mudelil XSR900 on ülemine kate, mis meenutab 1980. aastate Grand Prix võidusõidu kuldset ajastut. Kattepaneelid koos eraldi sõrmenukkide kaitsmetega pakuvad mitte üksnes YZR500 mudeli vaibi, vaid lisanduv aerodünaamiline efekt suurendab kiirendust ja tippkiirust. Kaassõitja istmevärviga sobitatud istmekate täiendab võidusõidu stiilis välimust 1980. aastate stiilis tagumise osaga.
Uus nutiühenduvusega 5-tolline täisvärviline TFT-ekraan
Retrostiilis kokpitis on uus viietolline täisvärviline TFT-ekraan. Saate valida nelja ekraaniteema seast, mis sobivad erinevate sõidukogemustega, sealhulgas analoogstiilis tahhomeeter, mis on inspireeritud möödunud aasta võidusõiduratastest. Rikastatud sõidukogemuse tagamiseks on XSR900 GP standardvarustuses nutitelefoni ühenduvus, mis tagab, et saate sõitmise ajal ühenduses püsida, ühendades nutitelefoni ekraaniga rakenduse abil My Ride.
Kõrgekvaliteediline täielikult reguleeritav eesmine ja tagumine KYB vedrustus
Vastavalt traditsioonilise stiili ja moodsa tehnoloogia kombineerimise põhimõttele on XSR900 GP-l uusim vedrustustehnoloogia, sealhulgas täielikult reguleeritavad KYB tagurpidi kahvlid ja link-tüüpi tagavedrustus, mis on mõlemad optimeeritud täiustama juhitavust, et sobituda sportliku sõidustiiliga.
Uue disainiga juhtraud ja juhtraua lülitid
Sportliku sõidustiili pakkumiseks, mis sobiks selle võidusõidust inspireeritud esteetikaga, on XSR900 GP-l juhtraua käepidemed kinnitadud otse esikahvli kinnitusele. See liigutab sõitjaasendi ettepoole, suurendades esiosa koormust, et pakkuda võistlusstiilis masinalt oodatavat täpsemat tunnetust, samas ka maanteesõiduks piisavalt mugavust.
Suurendatud jäikusega Deltabox-stiilis šassii
Yamaha tutvustas Deltabox raami esmakordselt oma Grand Prix ratastel 80ndatel – sellest sai teerajaja uue tehnoloogia jaoks, mis kujundas sportliku mootorratta tootmise tulevikku. Deltaboxi stiilis raam jääb paljude Yamaha mootorrataste, sealhulgas XSR900 GP keskmeks tänapäevani. XSR900 GP sportlikuma sõiduasendi kohandamiseks on šassii häälestatud nii, et see parandaks stabiilsust kurvides ja suurendaks esiosa tagasisidet sõitjale.
Uuendatud, 80ndatest inspireeritud põhiiste, uued küljekatted ja eemaldatav istmekate
Uue disainiga mugav iste on disainitud 80ndate ja 90ndate võidusõitjate stiili silmas pidades. Istme alla on lisatud suletud külgpaneelid, et jätkata poolkaetud võidusõidu välimust, ning need on kiireks ja lihtsaks eemaldamiseks kinnitatud võidusõidustiilis D-rõngaste abil. Istmekate asub juhi ala taga ja selle saab kaassõitjaga sõitmiseks eemaldada.
Uues stiilis jalatoed ja positsioneerimine
Valualumiiniumist jalatoed on reguleeritavad, kaks asendit - ülemine või alumine. Jalatugede asendeid on muudetud, et need vastaksid sportlikumale ergonoomikale, sobides uue istumisasendi ja madalamale toodud juhtrauaga.
Yamaha Ride Control YRC ja 6-teljeline IMU
Täiustatud, R1-st tuletatud 6-teljeline IMU juhib laialdast komplekti sõitja abivahendeid, sealhulgas Lean Sensitive Traction Control ja ABS, Slide Control ja esiratta tõste juhtimissüsteem. Yamaha Ride Control võimaldab teil valida sõitja abivahendite abil mootori võimsuskarakteristika ja sekkumistaseme, vastavalt teie eelistustele ja teeoludele. Kolm eelseadistatud integreeritud sõidurežiimi „SPORT“, „STREET“ ja „RAIN“, millel on tehaseseaded erinevate sekkumistasemetega, mis sobivad erinevatele tingimustele, on täiendatud käsitsi reguleeritavate „CUSTOM“ seadetega.
Püsikiiruse hoidja, kolmanda põlvkonna Quick Shift System ja A&S sidur
Nautige täiustatud sõidukogemust Yamaha uusima tehnoloogia, sealhulgas kolmanda põlvkonna Quick Shift süsteemi abil, mis võimaldab sidurita käike vahetada kiirenduse ajal nii üles- kui ka allalülitamisel. Standardvarustuses on püsikiiruse hoidja, mida juhib uus intuitiivne käiguvahetusseade, et lihtsustada pikemate vahemaade sõitmist, samas kui A&S-sidur (Assist and Slipper) säilitab ratta sportlikku sõidustiili.
EU5+ kõrge pöördemomendiga 890 cm³ CP3 mootor
Suure pöördemomendiga 890 cm³ CP3 mootor koos kerge ja väleda Deltaboxi šassiiga sobib suurepäraselt XSR900 GP sportlikuma sõiduasendiga. Kolmekordse silindri müra akustiline harmoonia suurendab iga gaasipideme pöördega kiirendustunnet, pakkudes CP3 seeria kõige sportlikumat sõidukogemust.
Yamaha Spinforged veljed, mis on varustatud Bridgestone Battlax Hypersport S23 rehvidega
Yamaha eksklusiivse Spinforging tehnoloogia abil toodetud XSR900 GP rattad on äärmiselt kerged, võimaldades paremini reageerida vedrustusele, suurendades paindlikkust ja stabiilsust. XSR900 GP on paremini juhitav, eriti kurvides ja pidurdamisel, tänu uusimatele Bridgestone Battlax Hypersport S23 rehvidele maksimeeritud haardumisele.