Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Uue 2025 aasta välimusega R3 tunnevad R-sarja fännid koheselt ära kui tõelise Yamaha superspordi esindaja, millel on omanäoline uus topeltsilm ja LED-päevatuled, mis raamivad M1-stiilis õhukanalit. Keredisaini täiustavad stabiliseerivad tiivakesed.
Multifunktsionaalne LCD näidikupaneel ja nutitelefoni ühenduvus avavad MyRide kaudu tee R3 teabemaailma, samas kui 37 mm ümberpööratud eesmised amortisaatorid tagavad täpse vedrustuse tunnetuse ja teepinnaga tagasiside igal sõidul ning õhem ergonoomiline kere võimaldab hõlpsalt sõitjal jalgu ümber korpuse hoida.
Järgmise põlvkonna R-seeria stiil
Uue põlvkonna R-seeria stiiliga, mis on inspireeritud lipulaevast R9 ning võidusõidumudelitest R1GYTR ja RACE, on see kõige lahedam ja rafineeritum R3, mis eales tehtud. M1-stiilis keskse õhuvõtuavaga, mida ääristavad elegantsed kahesilmsed LED-sõidutuled ning aerodünaamilised tiivad, on R3 puhas R-seeria superspordimasin.
Aerodünaamilised integreeritud tiivad
R3 aerodünaamiline tõhusus on viidud uuele tasemele integreeritud tiibadega, mis paiknevad M1-stiilis õhukanali all, et seada uus standard kergete superspordi kategooria mootorratastele. Õhuvool on nüüd suunatud ümber elegantse uue kere ja üles R-seeria saba poole, et luua võidusõidutehnikale omane aerodünaamiline efekt.
Kahesilmsed esituled
R3 näost õhkub järgmise põlvkonna R-seeria DNA-d. Võimsate projektor tüüpi esitulede ja LED-tagatuledega, mis on integreeritud elegantsesse uude kerekujundusse, rõhutab see R3 stiili ja rafineeritust.
Õhuke ergonoomiline profiil
R3 uuel ergonoomilisel profiilil on kitsam istme laius ja õhemad küljepaneelid. See võimaldab juhil veelgi hõlpsamalt jalgu allapoole lasta ja tunda peatudes täielikku kontrolli ratta üle.
Uus A&S sidur
R3 esmaklassiline spetsifikatsioon sisaldab Assist & Slipper sidurit, mis annab juhile tugeva aeglustuse ajal maksimaalse kontrolli, vältides samal ajal mootori ülepöördeid ja tagaratta hüplemist, mille tulemuseks on etteaimatavam ja kontrollitum juhitavus.
Nutitelefoni ühendamine MyRide rakenduse kaudu
Nutitelefoni ühendamine Bluetoothi kaudu avab teile tee teie R3 andme- ja teabemaailma ning võimaldab kuvada multifunktsionaalsel LCD-ekraanil kõnede, tekstisõnumite ja e-kirjade teatisi. Pärast igat sõitu saate kontrollida oma sõidustatistikat, olulist mootorrattateavet ja jälgida sõiduandmeid – kõik on saadaval MyRide rakenduse kaudu.
Kõrgepöördeline 321 cc EURO5+ mootor
321-kuubikuline kahesilindriline mootor, millel on 11,2:1 surveaste, topelt ülemised nukkvõllid (DOHC) ja neljaklapilised silindripead on loodud kiireks jõudluseks ja efektiivsuseks kõrgetel pööretel. Maksimaalse võimsusega 30,9 kW (42 hj) 10 750 p/min pakub R3 võimas EU5+ mootor põnevat kiirendust koos erutava sõidu ja laia võimsusvahemikuga.
Kvaliteetne vedrustus
R3-l on 37 mm KYB ümberpööratud esikahvel, mis tagab optimaalse esiotsa tunnetuse. Olenemata sellest, kas sõidate mööda tänavaid või üritate rajal ringiaegu kärpida, tagab R3 täiusliku tasakaalu amortisatsiooni ja juhitavuse stabiilsuse vahel ning tagab sõitjale maksimaalse enesekindluse.
Võimas pidurdusvõime
298 mm ,,ujuv,, ketaspidur tagab suurepärase pidurdusjõu ees, samas kui 220 mm ,,ujuv,, ketas juhib pidurdusjõudu taga. Tänu ABS-i mitteblokeeruvale pidurisüsteemile suudab R3 sõita enesekindlalt ka siis, kui haarduvus on märjal või libedal teel raskendatud.
Multifunktsionaalne LCD armatuurlaud
R3 võidusõidukokpiti täiendab uus LCD näidikuplokk, mis kuvab peamist sõiduteavet. Lisaks, kui nutitelefon on ühendatud Bluetoothi ja MyRide rakendusega, saab ekraanil kuvada ka kõne-, teksti- ja e-kirja teateid.