MT-09 UUS!

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/hyper-naked/pdp/mt-09-2024/

Täiesti uus kere ja agressiivne stiil

Puhast "vähem on rohkem" lähenemisviisi kehastav järgmise põlvkonna Hyper Naked stiil viib MT-09 agressiivse, kuid samas minimalistliku kerekujustuse uuele tasemele. Uus bifunktsionaalne LED-esilatern on nüüd ümbritsetud kattega, mis loob kompaktsema ja ühtsema terviku äsja disainitud kütusepaagiga, annab rohkem kaasava, veidi ettepoole kaldu sõiduasendi, säilitades samal ajal askeetliku esteetika.

Täisvärviline 5-tolline TFT-ekraan nutiühenduvuse ja navigeerimisega

Täisvärvilised 5-tollised TFT-instrumendid pakuvad valikut nelja erineva kujustuse vahel, mis vastavad teie individuaalsetele vajadustele ja sõiduolukorrale - saate neid valida täiesti uute juhtraual olevate lülitite abil. Samuti saate tasuta MyRide rakenduse kaudu ühendada oma nutitelefoni uue TFT-ekraaniga, et saada sõnumiteatisi, kõnesid ja kuulata muusikat. Kaardil navigeerimine on saadaval  tasuta Garmin StreetCrossi rakenduse kaudu, see muudab iga teekonna lihtsamaks. 

Yamaha Ride Control sätetega kohandatavad sõidurežiimid

Kohandage oma sõidustiil Yamaha Ride Control (YRC) sätete kaudu, need võimaldavad teil valida mootori võimsuse karakteristikad ja elektroonilise sekkumise taseme vastavalt teie eelistustele ja teeoludele. Kolm integreeritud sõidurežiimi on programmeeritud tehaseseadetega, et need sobiksid erinevate olukordadega - SPORT, STREET ja RAIN; kuid saate luua ka kaks enda kohandatud programmi, mis vastavad teie individuaalsetele eelistustele. YRC seadeid saab kohandada otse armatuurlaua menüüs või nutitelefonis MyRide rakenduse kaudu.

Kolmanda põlvkonna quickshifter

MT-09 on varustatud kolmanda põlvkonna quickshifter-iga, mis pakub kahte erinevat seadistust. Säte 1 võimaldab sujuvat käiguvahetust kiirendamisel ja allakäiguvahetust aeglustamise ajal. Seade 2 parandab teie sõitu, võimaldades sidurita alla käiguvahetust kiirendades ja sidurita üles käiguvahetust aeglustamisel, et saaksite seda kasutada erinevates olukordades. Loomulikuma tunde säilitamiseks ei tööta kolmanda põlvkonna kiirkäiguvahetus teatud olukordades, kui mootori pöörete arv on äärmiselt madal või kõrge ning kui masin ei kiirenda ega aeglusta.

Uusim EU5+ 890cc CP3 mootor

Märkimisväärne vedelikjahutusega kolmesilindriline mootor on kerge ja võimas, pakkudes madalatel pööretel suurt pöördemomenti. Akustiline harmoonia, mis tuleneb induktsiooniheli ja väljalaske hääle kombinatsioonist, annab CP3-le äratuntava tämbri, kokku suurendades kiirendustunnet. Kütusepihustid suurendavad tõhusust, samal ajal kui optimeeritud ülekandearvud ja täiustatud A&S sidur vastavad mootori suurele võimsusele.

Kerge CF alumiiniumraam

Kompaktne CF (kontrollitud täitmine) alumiiniumist raami disain on ikoonilise Deltaboxi konstruktsiooni kaasaegne kujundus, see tagab šassii kõrge jäikuse taseme ja sellest lähtuvalt suurepärase tagasiside sõitjale ning stabiilsuse. Kõik see muudab MT-09 täiuslikuks partneriks nii lühikesteks kui ka pikkadeks sõitudeks.

Uus intuitiivne lülitusseade, suunatulede funktsioonid ja hädaseiskamissignaal (ESS)

Integreeritud uued juhtraua lülitikomplektid võimaldavad kasutada laiemat valikut MT-09 funktsioonidest, sealhulgas nutitelefoni ühenduvust, navigeerimis- ja sõidurežiime ja ka surfata menüüvalikutes. Uued intuitiivsed suunatulefunktsioonid parandavad sõidumugavust veelgi. Näidiku lüliti vaikse klõpsu korral vilguvad suunatuled ainult kolm korda, et neid saaks näiteks kasutada rea vahetamisel, samas kui täielik klõps paneb need pikemalt vilkuma. Ka suunatuled kustuvad ise, kui 15 sekundit on möödas või ratas on sõitnud üle 150 meetri. Uus hädaseiskamissignaal (ESS) lülitab ohutuled sisse, kui süsteem tuvastab äkkpidurduse.

Hind

11 060.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 3-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 889cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 119hj
Väändemoment 93Nm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 180/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 298mm / ketas 245mm
Istme kõrgus 825mm
Kütusepaak 14L
Mõõdud PxLxK 2090x795x1190mm
Teljevahe 1430mm
Keskmine kütusekulu 5L/100km
CO2 saaste 116 g/km
Kaal 170kg (kuivkaal)

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti         T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Maria Romanova T:+372 58482199 maria@yamaha.ee
Lauri Lill          T:+372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

Uue põlvkonna MT-09 erisused:

  • EU5+ 899cc CP3 mootor
  • Täiesti uus kere, agressiivne stiil
  • Parendatud sõiduasend
  • Kerge CF alumiiniumraam ja kiige
  • 5" värviline displei nutitelefoni ühenduvusega + Garmin
  • LED tuled
  • Seadistatav vedrustus tõhustamaks sportliku sõitu
  • Quick Shift System (QSS) kolmas põlvkond, lubab kiiret küiguvahetust üles ja alla
  • "Libisev sidur" annab võimaluse sujuvaks kurvi sisenemiseks
  • LIFt Control System (LIF)
  • Slide Control System (SCS)
  • Brake Control (BC)
  • D-Mode, Yamaha Ride Control sätetega kohandatavad sõidurežiimid
  • Traction Control System (TCS), võimalus ka välja lülitada
  • Radiaal esipiduripump
  • Ise väljalülituvad suunatuled
  • Kiirushoidik 

Kümme aastat pärast esimese MT-09 turule jõudmist on see suurem värskendus mudelile. Uus Yamaha MT-09 sai lisaks uuendatud välimusele ka uue mootori, uue raami, uue vedrustuse ja uue elektroonikapaketi.
Kaalu vähendamisele aitasid kaasa ka uus alumiiniumraam ja vedrustus, mis alandasid täiskaalu 189 kg-le, see on väga hea näitaja. Lisaks on kogu konstruktsioon väändumisele muutunud 50% jäigemaks, mis mõjutab positiivselt mootorratta niigi head juhitavust.
Kogu vedrustus on täielikult reguleeritav. Palju on uuendatud ka elektroonikat, lisaks uuele 5 -tollisele TFT armatuurlauale koos nutitelefoni ühenduvuse ja navigeerimisega, sai Yamaha MT-09 ka 6 astmelise juhtseadme, sama mis on kasutusel Yamaha legendaarsel supersportrattal R1 ja koos sellega vastavalt ka kurvisõidutundlikud ABS pidurid ja veojõukontrolli, libisemiskontrolli, anti-wheelie, kiir/käiguvahetaja ja muidugi mitu mootori töörežiimi.