Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Viimase põlvkonna mootori disain – tõhusus ja võimsus
F8 on väga kompaktne ja ülitõhus mootor, millel on kahesilindriline SOHC (single overhead nukkvõll) ehitus. Stiilne pealmine kate ja graafika tähistavad ka kõigi meie uusima põlvkonna mootorite kaasaegset disaini.
Täiustatud rumpli käepideme disain ja juhtnupud
F8-l on täielikult ergonoomiline rumpli käepideme ja juhtseadmete disain. Käepide on ratsionaalse pikkusega ja käigukang asub käepideme küljes sobivalt käeulatuses, võimaldades enesekindlat ja pingevaba juhtimist. Lihtsalt kokkukäiv käepide muudab kandmise ja hoiustamise mugavaks.
Lihtne kaasas kanda
F8 on tuntud oma hea jõudluse ja samas kaasaskantavuse poolest ning sellel on palju konstruktsioonilisi täiustusi, mis muudavad selle kasutamise tõeliselt meelepäraseks. Suur kaasaskandmise käepide on nüüd integreeritud rumplikinnitusega ja rumpel on kokkukäiv, muutes mootori veelgi kompaktsemaks, mis on kasulik ka mootori hoiustamisel.
Tugipadi vertikaalseks hoiustamiseks
Sellel mootoril on ka teisi väga praktilisi täiustusi, mis muudavad ladustamise/hoiustamise lihtsamaks. Spetsiaalne aluspadi võimaldab hoida 8 hj mootorit vertikaalselt või lihtsalt tekil või põrandal pikali ning tänu kokkukäivale rumplile võite olla kindel, et teie päramootor võtab pardal või kodus garaažis vähem ruumi.
Veekanalite loputussüsteem
Kerge ligipääsuga esipaneeli pistik muudab soola ja mustuse väljapesemise jahutusvee kanalitest, ilma mootorit käivitamata, imelihtsaks - ühendage voolik ja ongi valmis. See on ka väga tõhus viis korrosiooni vähendamiseks ja päramootori eluea pikendamiseks.
Sõit madalas vees
Tänu Yamaha Shallow Water Drive'ile võite julgelt kalda poole liikuda. See lahendus pakub sõukruvile küllaldast kaitset ja võimaldab teil jõuda nii lähedale kui vaja, olenemata sellest, kas liigute üle häguse järve või kristallselge meremadaliku.
Ideaalne korrosioonivastane kaitse
Soovite mootorit, millele saate loota - Yamaha päramootorid on tuntud oma vastupidavuse poolest, mis tähendab ka, et neil on ka kõrge jääkväärtus. Kui ainulaadne YDC-30 alumiiniumsulam kaitseb mootori välispinda, siis tsinkimine, esmaklassilise roostevaba terase kasutamine ja 5-kihiline välimine kattekiht pakuvad mootorile kauakestvat kaitset – nii seest kui väljastpoolt.