https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r3-2024/
Kõrgepöördeline 321 cm³ EU5 mootor
Surveastmega 11,2 : 1, kahe ülanukkvõlliga (DOHC) ja 4-klapiga/sil 321 cm³ 2-silindriline mootor on loodud jõudlust ja tõhusust silmas pidades. Pööretel 10 750 p/min pakub R3 võimas EU5 mootor maksimaalset võimsust 30,9 kW (42 hj), et saaksid nautida meelierutavat kiirendust, põnevat sõitu ja laia võimsusvahemikku.
M1-st inspireeritud kere Icon Blue värvilahendusega
Võidusõidurattast YZR-M1-st inspireeritud radikaalse kerega R3 on seni toodetutest käredaim ja saadaval järgmise põlvkonna kahetoonilise Icon Blue värvilahendusega. Tsentraalne M1-stiilis õhukanal loob eheda võidusõiduvälimuse ning üldiste tehniliste näitajatega ja idealiseeritud 50/50 massijaotusega on R3 valmis pakkuma sulle põnevust nii tänaval kui rajal.
Agressiivne, R1-st inspireeritud ilme
Läbitungiva pilguga R-3 on ehe R-seeria liige, sellel on agressiivne eesmine paneel ja ringraja tüüpi tuuleklaas, mis on saanud inspiratsiooni R1-st. LED-kaksikesituled ja tsentraalne õhukanal harmoneeruvad gondlipaneelidega, et maksimeerida EU5 mootorisse jõudvat jahutavat õhuvoolu, tehes sellest silmapaistvaima superspordi 300 cm³ A2-kategooria klassis.
Kerge A2 kategooria supersport-mootorratas
Olenemata sellest, kas oled A2-kategooria juhiloaga sõitja, või keegi, kes soovib head kergekaallasest superspordi esindajat – R3 tehnoloogia, jõudlus ja stiil on just need, mida oled otsinud. Arendamisel on lähtutud samast kompromissitust filosoofiast, mida rakendatakse iga R-seeria mudelil – selle mootorratta võidusõidu iseloomuga DNA on loodud pakkuma põnevust.
Sale ja kerge sportšassii
Kompaktne ja kerge šassii on loodud suure tõmbetugevusega terastorudest, mis pakub optimaalset tugevuse ja jäikuse tasakaalu. R3 sportlike ja nobedate juhtimisomaduste jaoks mõeldud lühike teljevahe tagab erakordse manööverdamisvõime – samas kui peaaegu 50/50 massijaotus ja istumist lihtsustav istmekõrgus võimaldavad sõita kindlalt ja tasakaalukalt.
R1-st inspireeritud LED-kaksikesituli
Eesmisel gondlil on R1 stiilis esituled, mis rõhutavad R3 tugevat geneetilist sidet Yamaha suuremate R-seeria superspordi mudelitega. Ereda ja kauakestva LED-tehnoloogiaga kaksikesituli tagab suurepärase nähtavuse ja valgustab võimsalt, tarbides minimaalselt elektrit ning annab rattale radikaalse võidusõidu iseloomuga välimuse.
37 mm KYB ümberpööratud asendis esikahvel
R3-l on 37 mm KYB ümberpööratud asendis esikahvel optimeeritud vedrustus- ja summutusseadetega. See disain annab amorditorule suurema pinna, mis tagab esikahvli jäikuse, tagades sõitjale hea tagasiside ja tunnetuse, ilma et oleks vaja loobuda sõidumugavusest. Eriline ülemine amordiklamber võimendab radikaalset M1-st inspireeritud stiili.
Madal kütusepaagi ja juhtraua asend
Tänu madalale kütusepaagile ja juhtrauale annab R3 ergonoomika edasi puhast superspordi sõidukogemust. Lisaks sellele, et tegu on väga mugava sõiduasendiga, on sedasi lihtne haarata masinast põlvedega, et kindel tunnetus oleks veelgi kindlam, eriti kui oled mootorratta kerepinnale lähedal maksimaalse aerodünaamilise tõhususe jaoks.
Kerged veljed ja supersport rehvid
Ratta R-seeria välimust rõhutavad viie paari kodaraga valuveljed, 17-tollistel velgedel on 110/70-17 radiaalne esirehv ja lai 140/70-17 radiaalne tagarehv. Valualumiiniumist veljed on tugevad ja stiilsed, vähendades massi parema juhitavuse jaoks.
Võimas ABS-iga pidurisüsteem
298 mm ujuvkinnitusega eesmine ketaspidur tagab suurepärase seiskamisjõu, samas kui 220 mm ujuv ketas tagab tõhusa pidurdamise tagarattaga. Kuna R3-l on blokeerumist takistav pidurisüsteem (ABS), võib selle sõitja olla enesekindel, seda ka märgades või libedates oludes.
Tasakaalustatud 50/50 massijaotus
Tänu mootori paigutusele ja masina üldmõõtmetele on R3-l peaaegu 50/50 massijaotus, seda peetakse ideaalseks lahenduseks supersport-mootorrataste puhul – see tagab täpse juhitavuse, konkreetse kiirenduse ja hea teepinna tunnetuse.
Digitaalne näidikuekraan
R3-l on universaalsed LCD-näidikud, mis näitavad andmeid käigu ja kütuse kohta ning kütuseefektiivsust reaalajas ja ka keskmist kulu. Samuti on olemas jahutusvedeliku temperatuuri mõõdik, kell, õlivahetuse välba indikaator ja reisimõõdik – kõik lihtsa ja moodsa paigutusega.