Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Suure pöördemomendiga 125 cm³ mootor VVA-ga
MT-125 4-klapilisel vedelikjahutusega mootoril on Yamaha eksklusiivne Variable Valve Actuation (VVA) süsteem, millel on kaks sisend-nukkvõlli. See eksklusiivne R125-st laenatud süsteem võimaldab kõrgtehnoloogilisel mootoril pakkuda silmapaistvat tipptasemel jõudlust koos rohke pöördemomendiga, tänu millele on MT-125 oma kategooria üks tugevamaid tegijaid.
Moodne ja agressiivne keredisain
Atleetlik kere on dünaamilise välimusega ja on tugevalt inspireeritud suurema jõudlusega MT mudelitest. Iseloomulik ettepoole suunatud massiga stiil, kompaktne kütusepaak ja lühike tagaosa rõhutavad mootorratta agressiivset hoiakut – ja selle dünaamilise sõiduasendiga ootab sind ees selle sõidukiklassi põnevaim sõit!
Julge kaksiksilmaga ilme
Mitte ühelgi teisel kergekaallasel pole MT-125 mõjusat tänavastiili ja heidutavat enesekindlust. Mootorratta agressiivsel näol on ähvardavad kaksiksilmadega gabariidituled, mis annavad talle kiskjaliku ilme. Ülikompaktsest LED-esitulest vallandub särav kiir, mis võimaldab sul näha ja olla nähtav.
Abistav ja läbilibisev sidur (A&S)
MT-125 mootoril on abistav ja läbilibisev (A&S) sidur ülikerge hoovatunnetusega, mis hõlbustab käikude vahetamist. A&S-sidur nõuab sõitjalt vähem füüsilist jõudu ning muudab käikude allavahetamise veelgi sujuvamaks ja aitab vältida tagaratta lukustumist – nii valitsete oma MT-d veelgi tõhusamalt.
Sportlik Deltabox-raam ja alumiiniumist õõtshark
R125-st tuletatud Deltabox-raam ja alumiiniumist õõtshark pakuvad suurtel kiirustel kerget ja sportlikku juhitavust ning samuti muljetavaldavat mugavust. Geomeetria on optimeeritud, et võimaldada massi tsentraliseerimist ja dünaamilist sõiduasendit.
Kaasaegne 5-tolline värviline nutitelefoni ühendamisvõimalusega TFT-näidik
MT-125 kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides sind alati maailmaga ühenduses. Nutitelefoni ühenduvus võimaldab lisaks jälgida rakenduse kaudu kõiki mootorratta olulisi parameetreid. Kui tuvastatakse mõni sinu mootorrattaga seonduv probleem, annab infopaneel sellest teada ja saad saata e-kirja eelseadistatud kontaktile.
Lai 140mm tagarehv
Olgu tegu rahulikuma sõiduga linnas või piiride kompamisega käänulistel kõrvalteedel – MT-125 on alati valmis põnevust pakkuma. Randmeliigutusega saab kiirelt päästa valla suure koguse võimsust – ja 140-se tagarehviga tipptasemel kergekaallane lausa armastab kurvi läbida!
Veojõukontrollsüsteem
MT-125-l on Yamaha tipptasemel veojõukontrollsüsteem (TCS). Arenenud ECU-funktsioonidega ja reaalajas sõiduandmetega, mis kogutakse tagarattale paigaldatud anduritelt, on libisemise oht viidud miinimumi, et pakkuda sulle ülimat juhitavust ja põnevust.
Tipptasemel 41 mm ümberpööratud asendis esikahvel
41 mm torudega tippkvaliteediga ümberpööratud asendis kahvel tagab suurepärase juhitavuse mitmesugustes sõiduoludes ja võimaldab vedrustusel 130 mm ulatuses sujuvalt ja kärmelt liikuda, et sõitmine oleks mugav.
Radiaalkinnitusega pidurisadul ja 292 mm eesmine ketas
Tugeva pidurdusjõu ja võimsa tunnetuse jaoks on MT-125-l radiaalkinnitusega pidurisadul ja suur 292 mm läbimõõduga ketas. See oma klassi parim seadeldis võimaldab täpset sõrmedega juhtimist väiksematel kiirustel, ning erakordset pidurdusjõudlust suurematel kiirustel.