Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Suure pöördemomendiga 689cc CP2 mootor
R7 689 cm3 CP2 mootor annab 74 hj @ 8,750 p/min ning pakub põnevat kiirendust ja kohest gaasi/reaktsiooni. Yamaha crossplane tehnoloogia tagab pöörete tõustes elava ja põneva tunde - lineaarne pöördemoment võimaldab teil võimsust tõhusalt kasutada, et kurvist kiiremini välja sõita.
Sportlik R-seeria disain
Hea jõudluse saavutamise võtmetegur on võimalikult optimaalset mõõtu esiosa olemasolu – ja tänu CP2 mootori kompaktsetele mõõtmetele on Yamaha disainerid suutnud välja töötada sportliku kere, mis on kitsam kui ükski teine R-seeria mudel. Oma sportliku sõiduasendiga lõikab R7 õhust sujuvalt ja tõhusalt läbi.
Aerodünaamiline kate ja kahe silmaga nägu
Sa ei pea nägema Yamaha logo, et aru saada - see vapustav uus Supersport kuulub legendaarsesse R-seeria perekonda. Alumiiniumist alumiste paneelidega kerge kere on kujundatud puhta R-seeria stiili jälgides, ning sellel on agressiivne kahesilmne nägu koos M-kujulise õhukanali ja võimsa keskse LED-esitulega.
A&S-sidur parema juhitavuse tagamiseks
R7 on esimene CP2-mootoriga Yamaha mudel, millel on Assist & Slipper (A&S) sidur, see tagab sujuvama käiguvahetuse ning hoiab ära mootoripöörete liigse kõrguse ja tagaratta hüppamise/põrkamise tugeva pidurdamise ajal, tulemuseks on etteaimatavam ja kontrollitum juhitavus kurvidesse sisenemisel. A&S-sidur tagab ka palju kergema siduriheebli liikumise.
Kerge raam on peenhäälestatud šassii jäikuse tagamiseks
Vaid 188 kg märgkaaluga R7-l on kompaktne raam, mis teeb sellest R-seeria perekonna kõige kitsama mootorratta. Selle jäikuse tasakaal on peenhäälestatud nii alumiiniumist kesktugede kui ka muutuva tõmbetugevusega torude abil - need lahendused aitavad kaasa ratta silmapaistvale sõidetavusele ja reageerimisvõimele.
Täielikult reguleeritav 41 mm ümberpööratud esihark.
41 mm ümberpööratud KYB esihark tagab stabiilse ja enesekindla tunde võistlusradadel ja käänulistel teedel, aidates kaasa suurepärasele juhitavusele ja täpsusele.
Reguleeritav tagumine amortisaator
Hiljuti väljatöötatud link-tüüpi tagavedrustusel on reguleeritav amortisaator mis vastab R7 sportlikule iseloomule. Amortisaatori horisontaalne asend aitab tsentraliseerida massi ja saavutada head paindlikkust, samas kui selle kompaktne disain hoiab šassii mõtmed minimaalsena.
Radiaalkinnitusega eesmised pidurisadulad
Puhta R-seeria stiili esiletõstmiseks on sellel taskukohasel Superspordil kvaliteetsed nelja kolviga radiaalkinnitusega esipidurisadulad. Võidusõidust saadud kogemuste põhjal loodud konstruktsioon tekitab lineaarse rõhu kahele 298 mm esikettale ja koos Brembo radiaalse peasilindriga tagab see võimsa pidurdamise ja suurepärase juhitavuse.
Sportlik isteasend tagab optimaalse juhitavuse.
Teie kehaasend mängib mootorratta aerodünaamikas ja juhitavusomadustes võtmerolli. R-7-l on siin kõik maksimaalselt läbimõeldud ja katsetatud. Optimaalne juhitavus on tagatud!
Valikuline Quick Shift süsteem kiireks üles käiguvahetuseks
Üks tõhusamaid viise oma R7 täiustamiseks veelgi paremaks kiirendamiseks on ratta ostmisel lisavarustusse kuuluva Quick Shift System tellimine ja paigaldamine. QSS võimaldab kiiret käiguvahetust üles, et veelgi suurendada jõudlust nii tänaval kui ka rajal.
Järgmise põlvkonna värvid
Järgmise põlvkonna Icon Blue stiili ja graafikat on kasutatud nii kere ülapindadel kui ka alumistel alumiiniumpaneelidel ja ratastel, samas küljekatetel on kontrastne tumedam mattsinine värvilahendus. Lisaks sellele R-seeria kahetoonilisele disainile on R7 saadaval ka askeetlikumas Yamaha Black värvivalikus minimaalse graafika ja aktsentidega.
Puhas R-seeria stiil
R-7 nägu on kujundatud puhtas R-seeria stiilis. Sellel on kaks LED- gabariidituld ja üks õhuvõttu avas asetsev võimas LED-esituli, mille kompaktsed mõõtmed aitasid R-7-l saada R-seeria kõige slimmkitsamaks esindajaks.