https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/sport-touring/pdp/tracer-9-gt-2023/
KYB poolaktiivne vedrustus
Täielikult reguleeritavat elektroonilist eesmist ja tagumist vedrustust saab reguleerida 6-teljelise IMU ja ECU-ga, mis aktiveerivad hüdraulikaseadme (HU) ja vedrustuse juhtseadme (SCU). Vedrustuse seadeid reguleeritakse solenoidi abil hetkega, et võimaldada sujuvat ja ohutut sõitmist – sõltumatult koormusest või sõiduoludest. Režiim valitakse TFT-liidese kaudu.
Tugevad küljekohvrid
Ratta standardvarustuses on tugevad küljekohvrid rattavärviga sobivate värvipaneelidega. Iga kohver mahutab ära täismõõdulise kiivri ja loomuliku sõidutunnetuse jaoks on kohvrid paigaldatud ,,ujuvale,, kandursüsteemile. Soovi korral saab lisada ka topkohvri.
Üles ja alla kiire käiguvahetussüsteem QSS
TRACER 9 GT-l on olemas kiire käikude üles- ja allavahetamise süsteem (QSS) kiirema ja sujuvama sidurita käiguvahetuse jaoks. Käiguvahetusvardal olev andur tuvastab liikumise ja ECU vähendab hetkega 890 cm³ CP3 mootori pöördemomenti, et võimaldada sujuvat käiguvahetust, mis aitab hoida šassii tasakaalu ja stabiilsust ning tagab sujuvama sõidu.
LED-kurvituled
Uue põlvkonna LED-kurvituled valgustavad iga kurvi keeramise hetkel, et näidata teed ka kõige pimedamatel öödel. Heledust suurendatakse automaatselt, kui kaldenurk muutub järsemaks, pakkudes selget vaatevälja, mis võimaldab sõita sportlikult läbi kogu öö. Süsteem rakendub, kui ratta kaldenurk on suurem kui 7º ja kiirus vähemalt 5 km/h.
Käepidemete soojendus
Täielikult integreeritud 10-astmelist käepidemesoojendajat saab täielikult reguleerida juhtraual asuvalt kerimisrattalt ja jälgida TFT-näidikult. Erikujuga käepidemetel on õhem kumm, et soojus saaks sõidumugavuse jaoks iga ilmaga tõhusamalt kätele ülekanduda.
Spetsiaalsed värvid ja graafika
TRACER 9 GT on saadaval uue eksklusiivse Pure White'i viimistlusega ja küljekatetel on eristuva välimuse jaoks uus graafika. TRACER 9 GT on samuti saadaval Midnight Black viimistlusega.
EU5 890 cm³ CP3 mootor
890 cm³ vedelikjahutusega CP3 mootor on väljatöötatud kõrgetasemelise lineaarse pöördemomendi jaoks madalate kuni keskmiste pöörete vahemikul, et pakkuda suurepärast kiirendust ja erutavaid kurvidest väljumise kiiruseid – tegu on kõige sportlikuma TRACER 9 GT-ga. Optimeeritud hammasrataste ülekandesuhted ja A&S-sidur tagavad ülisujuva jõudluse – ning kaheosalise summuti ja tõhusa sissevõtusüsteemi imeline möire võimendab igal sõidul närvikõdi.
Kerge CF-i valualumiiniumist raam
Mootorrattal TRACER 9 GT on kerge CF-i valualumiiniumist Deltabox-raam, mis pakub tasemel jäikust, andes sportratta jaoks vajaliku juhitavuse ja stabiilse sõitjaasendi. Suurepärase stabiilsuse kiirel sõidul, sportliku kurvivõtu ja nobeda juhitavuse jaoks on olemas pikendatud teljevahega TRACER 9 GT jaoks spetsiaalne alumiiniumist õõtshark.
6-teljeline IMU ja kallutamistundlikud juhiabisüsteemid
TRACER 9 GT-l on olemas mõned kõige arenenumad elektroonilised juhiabisüsteemid, et täiustada sõidu kindlust ja täpsust erinevate ilmastiku- ja teeolude jaoks. R1M-i baasil välja töötatud kompaktne 6-teljeline IMU valitseb kallutamistundlikku 3-režiimilist veojõukontrolli süsteemi (TCS), libisemiskontrolli süsteemi (SCS), esiratta LIFt-kontrollsüsteemi (LIF) ja piduri kontrollsüsteemi (BC).
Moodne disain ja stiil
Kompaktne ja aerodünaamiline keredisain annab TRACER 9 GT-le moodsa ja muljetavaldava välimuse, mis näitab täiuslikult ratta põnevat sportlikku iseloomu koos selle mitmekülgsete sõiduomadustega. Kerge gondel täiustab juhi sõidumugavust pikkadel sõitudel ja 18-liitrine kütusepaak venitab tankimiste vahel üle 350 km pikaks.
Täielik LED-valgustus
Kogu TRACER 9 GT jaoks kasutatakse kompaktset LED-valgustust. Eraldi ühe fookusega kaug-/lähiesituled annavad rattale dünaamilise välimuse ja tagavad tasemel valgustuse igas olukorras. LED-suunatuled rõhutavad ratta tippkvaliteediga seisust ja iseloomulik TRACERi perekonna tagatuli täiustab ratta kerget välimust ja sportlikku stiili.
Kaks 3,5-tollist TFT-näidikut
Kaks 3,5-tollist TFT-ekraani näitavad andmeid hõlpsalt loetaval kujul, et saaksid keskenduda sõitmisele, omades samal ajal täielikku ülevaadet toimuvast. Vasakul ekraanil on olulised sõiduandmed, nagu kiirus, pöörete vahemik, käik ja juhiabirežiim; paremal ekraanil on vähemtähtsad andmed, nagu läbisõidumõõdik, temperatuur ning läbisõit 1 ja 2.