Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
R1M-ist inspireeritud värvid ja esmaklassiline viimistlus
SP kõrgendatud seisust tähistavad selle eksklusiivsed Icon Performance värvid, mis on inspireeritud R1M-ist. Need Superspordist mõjutatud värvid tugevdavad MT-09 SP sportlikku iseloomu ja rõhutavad tihedaid tehnoloogilisi seoseid R1M-iga – kõige arenenuma seeriatootmises mootorrattaga, mis Yamaha eales ehitanud on. Esmaklassiline viimistlus, nagu harjatud alumiiniumist õõtshark, tõstab veelgi selle masina kvaliteetset välimust ja tunnet.
Kohandatavad TRACK Yamaha Ride Control seaded
Lisaks kolmele tehases seadistatud sõidurežiimile SPORT, STREET, RAIN ja kahele täiendavalt kohandatavale režiimile on ainult MT-09 SP-l lisatud TRACK-režiimid, mis võimaldavad kohandada nelja lisarežiimi, et need sobiksid teatud rajastsenaariumidega. Individuaalsed TRACK-režiimid võimaldavad täpsemaid ja spetsiifilisemaid seadeid, sealhulgas võimalust valida kahe mootoripidurduse haldamise seade vahel ja võimet muuta pidurijuhtimise tundlikust. Lisaks saab ka tagumist ABS-i välja lülitada, et võimendada veelgi jõudlust ringrajal.
Premium Brembo Stylema® pidurisadulad
Uued Brembo Stylema® monoplokk-pidurisadulad täiustavad pidurdusprotsessi kuulsa Itaalia ettevõtte uusima tehnoloogiaga. Sadulatel on tavaliste pidurisadulatega võrreldes saledam kolb ja piduriklotsipiirkond ning need on kergemad, jäigemad ja pakuvad paremat kontrolli pidurdamisel. Lisaks on pidurdusjõu suurendamiseks kasutusele võetud suurema läbimõõduga kolvid, mis võimaldavad kogeda pidurdamisel uut taset.
Eksklusiivne täielikult reguleeritav vedrustus
SP-eksklusiivne esmaklassiline vedrustus toob Hyper Nakedi klassi Supersporti tasemel juhitavuse ja täpsuse. 41 mm DLC-kattega KYB-i esikahvlil ja Öhlinsi tagaamortisaatoril on suurem vedrukiirus, mis tagab silmapaistva stabiilsuse meeleolukamal ja sportlikumal sõidul. Saate nende seadistust peenhäälestada, et see sobiks erinevate sõiduolukordadega, esikahvel, mis on täielikult reguleeritav eelpinge, tagasivetrumise ja kompressioonsummutuse tarvis, samas kui Öhlinsi amortisaator on varustatud eelkoormuse regulaatoriga, mis võimaldab kiireid ja lihtsaid vahetusi.
Nutika võtme süsteem
Tehnoloogilises arengus järgmise hüppe tehes saab MT-09 SP-st esimene Hyper Naked, millel on Yamaha nutika võtme süsteem. Mootor käivitatakse vajutades ja keerates lülitit, eeldusel, et nutikas võti on käeulatuses, näiteks taskus. Täiesti uuel lülitil on ka kütusepaagi korgi lukustus- ja avamisvõimalus, mis lihtsustab veelgi mootorratta kasutamist.
6-teljeline IMU ja kallutamistundlikud juhiabisüsteemid
R1 baasil välja töötatud kompaktne kuueteljeline IMU juhib MT-09 SP kõrgtehnoloogilisi juhiabisüsteeme, sh kolmerežiimilist veojõukontrolli süsteemi (TCS), libisemiskontrolli süsteemi (SCS), esiratta tõstejuhtsüsteemi (LIF) ja pidurijuhtimissüsteemi. Sellel klassi parimal tehnoloogial on nüüd tagasilibisemise regulaator (BSR), mis stabiliseerib tagaratta lukustumist liigse pidurdamise korral, juhtides pöördemomendi taset.
Täisvärviline 5-tolline TFT-ekraan nutiühenduvuse ja navigeerimisega
Täisvärvilised 5-tollised TFT-instrumendid pakuvad valikut viiest erinevast kujundusest, sealhulgas SP-spetsiifiline TRACK, mis vastavad teie individuaalsetele vajadustele ja sõiduolukorrale, mida saate valida täiesti uute juhtraualülitite abil. Samuti saate MyRide'i rakenduse kaudu linkida oma nutitelefoni uue TFT-ekraaniga, et saada sõnumiteatisi, kõnesid ja kuulata muusikat. Kaardiga navigeerimine on saadaval ka tasuta Garmin StreetCrossi rakenduse kaudu, et muuta iga teekond lihtsamaks.
Kaasatum sõiduasend
MT-09 SP on tuntud oma nobeduse ja stabiilsuse poolest ning seda täiustab viimistletud ergonoomika, mis võimaldab sõitjal tunda end masinaga ühtsena, pakkudes erinevate sõidustiilide jaoks suuremat liikumisvabadust. Selle saavutamiseks on juhtraua asend nüüd madalam ja sellel on kaks kohandatavat asendit, samas kui uue disainiga jalatoed on samuti reguleeritavad. Uus kaheosaline iste võimendab veelgi vabaduse tunnet sõidu ajal.
Akustilised võimendusvõred täiustavad sõidukogemust
CP3 mootori naeratama panev müra on üks selle kõige iseloomulikumaid omadusi, mis kutsub iga gaasihoova pöördega esile puhta adrenaliini tunde. MT-09 SP-l on spetsiaalselt disainitud õhu sisselaskekanalid, mis rõhutavad kõrgsagedushelisid, kütusepaagi ülaosas olev akustiline võimendusvõre edastab CP3 erksa noodi otse teieni.
EU5+ 890 cm³ CP3 mootor
Vedelikjahutusega kolmesilindriline mootor on kerge ja võimas, pakkudes suurt pöördemomenti madala pöörlemissageduse juures. Akustiline harmoonia, mis tuleneb induktsiooniheli ja summuti heli kombinatsioonist, annab CP3-le äratuntava mürina, mis omakorda võimendab kiirendustunnet. Kütusepihustid võimaldavad paremat tõhusust, samal ajal sobivad optimeeritud hammasrataste ülekandesuhted ja viimistletud A&S-sidur (abistav ja läbilibisev) mootori kõrget effektiivsust.
Kerge CF-alumiiniumraam
Kompaktne CF-i (juhitud täitmine) valualumiiniumist raamidisain on tänapäevane lähenemine ikoonilisele Deltabox-paigutusele, et šassii oleks piisavalt jäik suurepärase sõitjatagasiside ja stabiilsuse tarvis. Selle optimeeritud õõtshargi pöördkonstruktsioon, kerge ja sale šassii annavad kindla tunnetuse, muutes MT-09 SP partneriks igasugusel sportlikul sõidul.
Uus intuitiivne lülitusseade, suunatulefunktsioonid ja hädaseiskamise signaal (ESS)
Integreeritud uued juhtraua lülitid võimaldavad kasutada laiemat MT-09 SP funktsioonide valikut, sealhulgas nutitelefoniga ühenduvust, navigeerimis- ja sõidurežiime ning täiendavate menüüvalikute avastamist. Uued intuitiivsed suunatulefunktsioonid täiustavad sõidukogemust veelgi. Näidikulüliti tasane klõps vilgutab suunatulesid ainult kolm korda, et neid saaks kasutada rea vahetamisel, samas kui täisklõps paneb need pidevalt vilkuma kuni 15 sekundit on möödas või ratas on sõitnud üle 150 meetri. Uus hädaseiskamissignaal (ESS) lülitab ka ohutuled sisse, kui süsteem tuvastab äkkpidurduse.