Ténéré 700 Explore

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-explore-2024/

Alates 2019. aastast on Ténéré 700 muutnud maadeuurimise lihtsamaks kui kunagi varem. Kerge, kompaktne, mitmekülgne masin on kiiresti tõestanud end kui mootorratas mis on ennekõike mõeldud sõitjatele, kes hindavad sõidumugavust ja head maastikusuutlikust.
Nüüd muudab Ténéré 700 Explore ülemaailmse reisimise veelgi kättesaadavamaks. Selle ainulaadne spetsifikatsioon ühendab suurepärase mugavuse ja jõudluse, millele aitavad kaasa KYB esikahvel ja vähendatud käiguga tagumine vedrustussüsteem, lisaks kõrgem ja laiem tuuleklaas.
Muudetud vedrustuse seadistused muudavad Ténéré 700 Explorer-i, tänu madalamale sadulakõrgusele, veelgi sobilikumaks reisimisele, standardvarustuses olevad küljeraamid võimaldavad kinnitada kõvad või pehmed küljekotid. See kõik muudab Ténéré 700 Explorer-i ideaalseks pikemateks reisideks. Kõik, mida vajate, on täis kütusepaak ja maailm on teie päralt.

Uuendatud 43 mm KYB-esikahvel

Suurema mugavuse ja jalgade mahatoetamise hõlbustamiseks on Ténéré 700 Explore varustatud 43 mm KYB esikahvliga, mis pakub käigupikkust 190 mm, mis on 20 mm vähem kui Ténéré 700-l. Muudetud vedrustusulatus tagab stabiilse ja mugava sõidu pagasiga reisimise ja lühendatud käiguga vedrustus tagab madalama sadulakõrguse.

Kaugreguleeritav tagaamortisaator

Ratas on varustatud spetsiaalselt väljatöötatud KYB-amortisaatoriga, millel on suurem vedrukiirus, see tagab suurepärase mugavuse ja juhitavuse isegi täislastis sõites. Tänu 180 mm käigupikkusele – 20 mm vähem kui Ténéré 700-l – tagab kaugreguleeritav tagumine amortisaator madalama sadulakõrguse, mis võimaldab hõlpsalt jalga maha toetada.

Madalam sadula kõrgus

Lihtsamaks peale ja mahatulekuks on uus Ténéré 700 Explorer varustatud madalama sadulaga: 860 mm – 15 mm vähem kui Ténéré 700-l. See pakub erinevaid eeliseid, sealhulgas hõlpsamat jalgade mahatoetamist, see teeb lihtsamaks juhtimise aeglase sõidu puhul keerulisel maastikul või ummikus sõites.

Parem tuulekaitse

Kui sõidate pikki vahemaid, hindate täiendavat tuulekaitset, mida pakub tehases paigaldatud suurem tuuleklaas Kuna see on kõrgem ja laiem kui standardrattal (selle pindala on 50% suurem), tagab see mugavama reisimise.

Kiire käiguvaheti

Ténéré 700 Explore'i ainulaadne varustatus on suunatud täiendava mugavuse pakkumisele. Uuel kiirel käiguvahetil on seaded, mis töötati välja spetsiaalselt 690 cm³ CP2 mootori tarvis. Nüüd saate ühtlasema ja tõhusama kiirendamise jaoks nautida sujuvat üles-käiguvahetust.

Küljekottide valik

Ténéré 700 Explore'i originaalvarustuses on küljekottide kinnitused ja uue ratta ostmisel saate valida originaalsed Yamaha alumiiniumist küljekohvrid, mis on saadaval musta ja hõbedasena või valida Exploreri pehmed kotid. *Lisatasu eest.

5-tolline kahe kujundusega nutitelefoni ühendamisvõimalusega TFT-ekraan

5-tolline värviline TFT-ekraan pakub kaht erinevat ekraanistiili – moodne dünaamiline disain ja traditsioonilisem välimus, mis meenutab analoogajastut. Mootorratta kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides teid alati maailmaga ühenduses.

690 cm³ 4-taktiline CP2 mootor

Yamaha 690 cm³ CP2 mootor on loodud pakkuma kõige elamusterohkemat ja rahuldustpakkuvamat sõidukogemust mis tahes maastikul. See 270° väntvõlliga jõuallikas, mis toodab tugevat lineaarset pöördemomenti, kiirendab hästi juba madalatest pööretest, muutes Ténéré 700 Explore'i suurepäraseks kõige erinevamates oludes.

ABS-i 3 režiimi

3-režiimiline ABS annab võimaluse valida täpselt, kuidas soovite, et teie ratas erinevatel pindadel käituks. 1. režiimi puhul töötab ABS täielikult mõlemal rattal – see on avalikel teedel kohustuslik. 2. režiimi puhul on esiratta ABS sees ja tagaratta oma väljas, pakkudes lisakindlust lahtise kruusaga radadel. 3. režiimi puhul on ABS täielikult väljas, andes mudas sõites kogu kontrolli juhi kätte.

Ergonoomiline 16-liitrine kütusepaak

Õhukese tagaosaga kütusepaak, mis tagab pingevaba põlvehaarde ja loomuliku istumisasendi, parandab ergonoomikat, mis teeb sellest ülima universaalse seiklusratta. Tänu CP2 mootori kütusesäästlikkusele annab 16-liitrine kütusepaak teile suure sõiduulatuse.

TäisLED-tuled ja USB-pistikupesa

Agressiivne 4 LED-esitulega esikate on inspireeritud kõrbevõidusõiduratastest, mille DNA ulatub Dakari võitnud Yamaha masinateni. Täis-LED lahendusel on ka kompaktsed esi- ja tagumised suunatuled ning kerge tagatuli, mis kõik tagavad hea nähtavuse, suurepärase töökindluse ja väikese kaalu.

Kerged kodaratega veljed

Sarnaselt Yamaha tehase võidusõiduratastele on Ténéré 700 Explore'il 21-tolline esivelg ja 18-tolline tagavelg, mis kombineerivad madala kaalu, äärmise tugevuse ja suurepärase löögikindluse. Selleks, et nii maastikul kui maanteel oleks alati hea pidamine, on neil kuldseks anodeeritud alumiiniumkodaratega velgedel Pirelli Scorpion Rally rehvid. 

Hind

12 145.00 €

Garantii 2 aastat

tarne: olemas kohe (Tallinna esinduses)
värv: Tech Kamo

Mootor: 4-takti, 2-silindr. 4-klappi DOCH
Kubatuur: 689cc
Jahutus: Vedelik
Võimsus: 74hj (54kW) @ 9000rpm
Väändemoment: 68Nm @ 6500rpm
Toitesüsteem: sissepritse
Ülekanne / käike: kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga: 90/90R21 / 150/70R18
Pidurid ees / taga: ketas, ABS
Vedrustus: Ees KYB (upside down) / Taga KYB( Link type suspension)
Amordikäik: ees / taga 190mm / 180mm
Istme kõrgus: 860mm
Kütusepaak: 16L
Mõõdud: PxLxK 2350x905x1500mm
Kuivkaal: 191kg
Kiirendus 0 - 100km/h: 4,3 s
Max. kiirus: 190 km/h

Lisavarustuse leiad siit:
https://www.yamahakeskus.ee/index.php?id=tooted&product_id=357&gear

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

  • Uuendatud 43 mm KYB esivedrustus
  • Reguleeritav tagumine amortisaator
  • 1,5 cm madalam istmekõrgus võrreldes tavamudeliga
  • 50% kõrgem ja laiem tuuleklaas kui baasmudelil
  • Kiire käiguvahetus QSS (üles, ilma sidurita)
  • Küljekohvrite raam
  • TFT näidikuplokk nutitelefoni ühenduvusega
  • 3-astmeline lülitatav ABS
  • TäisLED lahendus ja USB pistik
  • Kergekaalulised kodarveljed