Ténéré 700 World Rally

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-world-rally-2023/

Legendaarse prantsuse sõitja Stéphane Peterhanseli kuus Dakari võitu saanud masinatest inspireeritud Ténéré 700 World Rallyl on eksklusiivsed tehasevärvid – ja selle varustuse hulka kuulub kerge Akrapovič summuti ja spetsiaalne KYB esikahvel, eritöötlusega rattad ja lame musta värvi võidusõiduiste.
See esmaklassiline seiklusmootorratas on Yamaha Adventure sarja kõige keerukam mudel. Ténéré 700 World Rally on oma 23-liitrise kaksik-kütusepaagi ja kuulsa suure pöördemomendiga 690 cm3 CP2 mootoriga, samuti oma klassi parima KYB-vedrustuse ja nutiühenduvusega TFT-ekraaniga valmis igaks seikluseks.

Yamaha Rally Racing pärandi värvid

Tähistamaks 40 aasta möödumist sellest, kui esimene Ténéré avas igale sõitjale uue seiklusterohke maailma, on World Rally-l ajalooline Yamaha võidusõidu värvilahendus, mis on inspireeritud Stéphane Peterhanseli tehase võidusõidu mootorratastest. Ténéré 700 World Rally hõbedaste kiirusplokkide ja roosa fluo-triibuga tugeval sinisel alusel avaldab austust Yamaha mitmekordsetele võitudele maailma kõige raskemal võidusõidul. Eesmine poritiib on samuti värvitud siniseks, et see sobiks kerega ning eksklusiivsuse suurendamiseks on kahvli välistorud, iste ja rattaveljed viimistletud musta värviga.

Kerge Akrapovič summuti

See esmaklassiline seiklusratas on ehitatud väga kõrgete spetsifikatsioonide järgi ja sellel on kogu ulatuses tipptasemel komponendid. Sügava ja meeldejääva väljalaske mürinaga rõhutab Akrapovič summuti CP2 mootoriga koostöös väga erilist iseloomu ja tõstab esile selle eksklusiivse mootorratta klassi parima varustuse.

23-liitrine kaksik-kütusepaak

Ténéré 700 World Raidil on üldmahutuvusega 23-liitrit kaksikpaagid, mis võimaldavad sõita ilma lisatankimiseta kuni 500 km. Paagi kõrgeim osa on palju madalamal kui Ténéré 700 puhul, et võimaldada sujuvat üleminekut istme esiosa ja paagi vahel, mis omakorda kergendab juhi liikumist rattal.

Lame võidusõidust inspireeritud 2-osaline iste

See disain võimaldab sõitjal nihkuda hõlpsalt taha või ette, et oma kehamassi keerulisel maastikkul paremini valitseda. Ergonoomika sobib nii istuva kui ka seisva sõiduasendi jaoks. Istme 2-osaline disain võimaldab tagaosa hõlpsalt eemaldada, et paigaldada mitmesuguseid tarvikuid, nt hoidikut või pagasit.

5-tolline TFT-ekraan mobiili ühendamisvõimalusega

5-tolline TFT-ekraan võimaldab kasutada kolme erinevat kujundust: tänapäevane digitaalne disain, traditsioonilisem analoogvälimus või rajalegendi stiilis ekraan koos reisidistantsi näidikuga. Mootorratta kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides sind alati maailmaga ühenduses.

ABS-i 3 režiimi

3-režiimiline lülitatav ABS annab sulle võimaluse valida täpselt, kuidas soovid, et su ratas erinevatel pindadel käituks. 1. režiimi puhul töötab ABS täielikult mõlemal rattal – see on avalikel teedel kuhustuslik. 2. režiimis on esiratas sisse lülitatud ja tagaratas välja lülitatud, pakkudes lisakindlust lahtise kruusaga radadel ja 3. režiim - täielikult välja lülitatud, andes maastikul seigeldes kogu kontrolli juhi kätte.

Kvaliteetsed 43 mm KYB esikahvel, 230 mm käik

Stabiilse maastikuvalitsemise ja hõlpsa juhtimise jaoks on Ténéré 700 World Rally-il 43 mm KYB esikahvel suurema 230 mm käiguga, mis pakub täielikku vedru eellaadimise reguleerimist, ning kokkusurumise ja tagasivetrumise summutamist – nii saad neid seadistada sobivaks erinevate koormuste, maastike ja kiiruste jaoks. Välistorude tumepruun Kashima-kate vähendab staatilist hõõrdumist sujuvama toimimise jaoks, lisaks muudab see torud vastupidavamaks ja korrosioonikindlamaks.

Öhlinsi reguleeritav rooliamort

Ülemise kahvliklambri taha lähedale paigaldatud kompaktne ja kerge Öhlinsi rooliamort võimaldab šassiid paremini valitseda – eriti just keerulisel maastikul. Selle 18 erinevat summutusseadistust võimaldavad valida soovitud tunnetuse ja tagasiside taseme.

Tagavedrustuse pikk 220 mm käik

Tagavedrustuse süsteem kasutab uue disainiga liigendühendust ning tagaamordil on lisaanum ja alumiiniumkorpus, mis tagab ühtlase vedrustuse. World Rally vedrustus võimaldab tagarattal liikuda 220 mm, mis on 20 mm rohkem kui Ténéré 700 puhul.

Kõrge pöördemomendiga 690 cm³ CP2 mootor

Kui oled kord kogenud CP2 2-silindrilist 690 cm³ mootorit, siis mõistad, miks see on üks Yamaha edukamaid tooteid. Läbiv tugev lineaarne pöördemoment võimaldab ratast tõhusalt maastikul valitseda – ja selle suurepärane kütusesäästlikkus, kompaktsed mõõtmed ja madal kaal tähendavad, et ratas on ideaalne seikleja.

Hind

14 605.00 €

Garantii 2 aastat

tarne: olemas kohe
värv: Trophy Blue
ID-123

Mootor: 4-takti, 2-silindrit, 4-klappi
Kubatuur: 689cc
Jahutus: Vedelik
Võimsus: 74,8hj (55kW) @ 9000rpm
Väändemoment: 69Nm @ 6500rpm
Toitesüsteem: sissepritse
Ülekanne / käike: kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga: 90/90R21 / 150/70R18
Pidurid ees / taga: 2-ketast 282mm / ketas 245mm
Vedrustus: Ees KYB (upside down) / Taga KYB( Link type suspension)
Amordikäik: ees / taga 230mm / 220mm
Istme kõrgus: 890mm
Kütusepaak: 23L
Mõõdud PxLxK: 2370x905x1490mm
Täiskaal: 220kg

Lisavarustuse leiad siit:
https://www.yamahakeskus.ee/index.php?id=tooted&product_id=739&gear

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee
Ott Kopti T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee

  • Kahepoolne kütusepaak mahuga 23 liitrit
  • Ralli stiilis kaheosaline lame iste
  • 5-tolline TFT ekraan mobiilse ühenduvusega
  • 3-režiimiline lülitatav ABS
  • Kvaliteetne KYB 43mm esihark, käiguvahe 230mm
  • Öhlins reguleeritav rooliamort
  • Alumiiniumist tagaamort 220 mm käiguga
  • Suure pöördemomendiga EU5 CP2 mootor
  • Uue disainiga õhupuhasti kast