Ténéré 700

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-2024/

TeNeRe 700 - lõpmatu avastamisrõõm

Sõites uue YAMAHA Tenere 700-ga võid planeerida tulevikku täpselt seal kus sa soovid, et see oleks, kuna uue Tenere 700 maastikusuutlikus võimaldab sul sõita kuhu iganes sa tahad ilma igasugu piirangute ja piirideta, luues totaalse vabaduse tunde. Lõpmatu avastamisrõõm!
Suure pöördemomendiga 689cc 2-silindrline mootor on ühendatud spetsiaalselt kohandatud käigukastiga - kooslus tagab ideaalse jõu ja juhtimise tasakaalu. See rallist väljakasvanud pikamaa-seiklusratas on ehitatud selleks, et saaksid nautida sõitu nii raskel maastikul kui siledal kiirteel.
Kompaktne šassii ja kerge kere tagavad maksimaalse manööverdusvõime sõidu ajal nii seistes kui istudes, pika käiguga vedrustus ja kodararattad võimaldavad sõita kõikjal. Lihtsalt tankige ja sõitke, järgmine horisont on teie.  

690cc 4-taktiline CP2 mootor

Üle kõrbe, mägiradade või maanteel sõites annab Ténéré 690 cm3 2-silindriline mootor teile kohese võimsuse, mis suudab reageerida igale olukorrale. Oma tugeva lineaarse pöördemomendi ja optimeeritud jõuülekandega annab see kerge kõikjal-sõitev seiklusratas teile täieliku kontrolli üks kõik millistes maastikutingimustes.

Tugevdatud toru/terasraam

Kui sõidate rasketes maastikuoludes, saate kiita Ténéré 700 vastupidava terastorust raami kompaktseid mõõtmeid. Lühike teljevahe ja kitsas kere annavad teile suurepärase väleduse tehnilistes sõiduolukordades. 240 mm kliirensiga on Ténéré 700 loodud ekstreemse maastiku jaoks.

Kitsas ja kompaktne kere, lame iste

Maksimaalse paindlikkuse tagamiseks on Ténéré 700-l lame iste ja kitsas kere, see muudab mootorratta liigutamise lihtsaks, olenemata sellest, kas istute või seisate jalaraudadel. Ténéré 700 ,,relax,, sõiduasend tagab kogu päeva mugavuse ja 16-liitrine kütusepaak on disainitud andmaks suurepärast põlvehaaret, mis tagab täpse juhtimise igat tüüpi pinnasel.

Ralli-stiilis nägu 4-LED esituledega

Yamaha on olnud üks rallimaailma juhtivaid nimesid juba üle 40 aasta – ja Ténéré 700 agressiivne nägu on inspireeritud ikoonilistest Dakari tehase võidusõiduratastest. Täis-LED-valgustusega, võimsa ikoonilise 4-LED-iga esitulede disainiga, rõhutab see jõuline ja omanäoline välimus mootorratta puhast rallitehnoloogiat.

Pikaks sõiduks tagurpidi esivedrustus

Proovige võidusõidul aretatud esivedrustust ja kohe saab selgeks, et Ténéré 700 seiklusratas on loodud taluma kõige vaenulikumaid maastikke! Varustatud paindumiskindlate 43 mm esiamortidega ja pakkudes 210 mm esiratta liikumisamplituudi - see tagab sujuva sõidu kerge juhtrauatunnetusega. Ümberpööratud reguleeritavad esiamordid saavad hakkama kõigega, millega oma seiklustel kokku puutute!

Reguleeritav tagumine amortisaator

Keeruline tagavedrustus on loodud pakkuma sujuvat ja stabiilset sõitu erinevates tingimustes nii pinnasel kui maanteel - olenemata sellest, kas sõidate üksi või reisija ja pagasiga. Sellel läbi rallide aretatud süsteemil on 200 mm liikumisamplituud ja mugav kaugjuhtimisseade, mis võimaldab teil liikvel olles seadeid reguleerida.

3-režiimiline lülitatav ABS

Suurepärase jõudluse tagamiseks mis tahes teekattel on Ténéré 700-l 3-režiimiline lülitatav ABS. Režiim 1 on täielikult sisse lülitatud, mõlemal rattal töötab ABS – see on avalikel teedel kohustuslik. Režiim 2 on esiratas sees, vedav ratas väljas, see lisab enesekindlust lahtistel kruusateedel. Režiim 3 on täielikult välja lülitatud ABS, see tagab teile maastikul seiklemisel ülima juhitavuse.

5-tolline värviline TFT-ekraan nutitelefoni ühenduvusega

5-tolline värviline TFT-ekraan pakub teile kahte erinevat ekraanikujuindust - moodsat dünaamilist disaini või analoogajastut meenutavat traditsioonilisemat välimust. Mootorratta CCU suhtleb MyRide rakendusega, nii et ekraanil kuvatakse tekstisõnumid ja sissetulevate kõnede teavitust. Mobiilne ühenduvus võimaldab äpi kaudu jälgida ka kõiki mootorratta põhiparameetreid.

Ralli stiilis kokpit

Kõik Ténéré 700 erijooned - sealhulgas kitseneva juhtrauaga rallistiilis kokpit on prototüübi Ténéré 700 World Raid mudelil põhjalikult testitud kõige raskemal maastikul. Üle maailma seiklusratturitelt saadud väärtuslikke tähelepanekuid ja soovitusi arvesse võttes välja töötatud kokpit ühendab suurepärase funktsionaalsuse võidusõidu välimusega.

Hea sõitjakaitse

Kompaktse kerega, tasase/lameda istme ja kitsa kütusepaagi kombinatsioon annab ergonoomilise ja mugava sõiduasendi - rallitüüpi kokpit, vastupidavad plastikust käekaitsed ja kerge esikate aitavad teid kaitsta erinevate ilmastikutingimuste eest.

Hind

11 355.00 €

Garantii 2 aastat

tarne: olemas kohe
värv: Tech Kamo
ID-103

Mootor: 4-takti, 2-silindr. 4-klappi DOCH
Kubatuur: 689cc
Jahutus: Vedelik
Võimsus: 74hj (54kW) @ 9000rpm
Väändemoment: 68Nm @ 6500rpm
Toitesüsteem: sissepritse
Ülekanne / käike: kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga: 90/90R21 / 150/70R18
Pidurid ees / taga: ketas, ABS
Vedrustus: Ees KYB (upside down) / Taga KYB( Link type suspension)
Amordikäik: ees / taga 210mm / 200mm
Istme kõrgus: 880mm
Kütusepaak: 16L
Mõõdud: PxLxK 2365x915x1455mm
Täiskaal: 205kg

Saadav ka A2 (35kW) versioon.

Lisavarustuse leiad siit:
https://www.yamahakeskus.ee/index.php?id=tooted&product_id=239&gear

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Lauri Lill T:+372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

Erisused:

  • 689cc 4-takti CP2 mootor
  • Kompaktne, ergonoomiline kere ja iste
  • Kergekaaluline ja tugev raam
  • Seadistatav ,,long-travel 43mm upside down forks,, esivedrustus
  • Agressiivne rally-stiilis nägu, 4-LED esituli
  • 5-tolline värviline TFT-ekraan nutitelefoni ühenduvusega
  • Seadistatav tagavedrustus
  • 16-liitrine kütusepaak
  • 21-inch/18-inch kodarveljed, maastikurehvid
  • 3-režiimiline ABS
  • QSS (Quick Shift System) valmidus
  • Tuuleklaas ja käekaitsmed tagavad hea aerodünaamika ja tuulevarju