https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/sport-heritage/pdp/xsr700-2024/
Uus XSR-perekonna LED-valgustus
XSR700-le on paigaldatud pärandiratastest inspireeritud ümar LED-esituli kaheosalise projektoriga ja poolringikujulise gabariiditulega. LED-tagatuli on klassikalise ümara kujuga, kompaktsed LED-suunatuled on tagasihoidlikuma kujuga, pakkudes samas suurepärast nähtavust.
Uuendatud kokpit
Lisaks on klassikalise kujuga, samas moodsate omadustega LCD-näidik asetatud ettepoole parema selguse ja nähtavuse jaoks. Kogu rattakonstruktsioon on viidud sobima uhiuue esitulega, et klassikalisel XSR700-l oleks eest saledam ,,nöbinina,, välimus.
Edasiaretatud disain
Lisaks üleni mustale juhtrauale ja hoobadele on lüliteid uuendatud tehniliselt, et neid oleks mugavam kasutada. Juht saab kasutada ka LCD-ekraani juhtimist juhtraual olevalt lülitilt. Lisaks on radiaator saanud uue küljekatte ja muudetud asendiga esitulel on uued kinnitused, et välimus oleks stiilipuhtam.
Kõrge pöördemomendiga 690 cm³ CP2 mootor
See on üks väga eriline mootor. Yamaha uuendusliku crossplane-tehnoloogial baseeruv lahendus annab XSR700-le ebaühtlase käivitamisjärjestuse ja müriseva summutiheli, tänu millele jagub sellele 690 cm³ 2-silindrilisel mootorrattal rohkelt iseloomu. Tugev lineaarne pöördemoment pakub meeliülendavat kiirendust. Muljetavaldava kütuseökonoomsuse tulemuseks on suur sõiduulatus ja minimaalsed kasutuskulud.
Kerge ja sale toruraam
Lihtsa manööverdamise ja hea sõidetavuse tarvis on XSR700-l sale, kergest terasest toruraam. Ratta kompaktse teljevahe ja hea vedrustuse kombinatsioon annab tugevale ja kergele šassiile haarava reageerimisvõimelise sõidutunnetuse.
Loodud optimaalse sõidunaudingu jaoks
Faster Sons filosoofia all sündinud masin pakub ehedat retro-lahedat välimust koos viidetega vanamoelisele stiilile, ilma et teeks kompromisse ratta eeskujulikus sõidetavuses. Šassi mõõtmed ja massijaotus on hoolikalt paika pandud, et sõitja tunneks kiirendamise ajal naudingut ja näiks justkui mootorrattaga kokku sulanduvat.
Enesekindlust tekitav sõidukogemus
XSR700 sõiduefektiivsuse tõstmiseks on lisatud uued suuremad 298 mm eesmised pidurikettad, et tunnetus ja seiskamisjõud oleksid paremad, samal ajal pakuvad muudetud esikahvel ja Michelin Road 5 rehvid tõhusamat tagasisidet teepinnaga, tõstes juhi kindlustunnet.
Yamaha minevikust inspireeritud värvilahendus ja graafika
Värvilahendused said inspiratsiooni Yamaha rikkaliku ajaloo iseloomulikelt mootorratastelt. Kuulus 2-taktiline RD350LC varajatest kaheksakümnendatest andis inspiratsiooni värvilahenduse tänapäevasele tõlgendusele – tulemuseks konkreetne ,,Historic White,, ja elegantsem ,,Historic Blue,,